مرلین منسون (رهبر شیطان پرستی جهان)
به نام خدا

 

مرلین منسون(رهبر شیطان پرستی جهان)

 

1. بیوگرافی
" مرلین منسون " نام مستعار " برایان وارنر " متولد سال 1969 میلادی از یك خانواده فقیر و سطح پایین فرهنگی در منطقه كانتون اوهایو آمریكا می‌باشد . وی دوران كودكی سختی را پشت‌سر گذاشته و همواره با آرزوهای كوچك اما دست‌نیافتنی اقتصادی و مالی و آنچه در برهه زمانی موردنظر ، حداقل‌های یك زندگی را برای یك كودك و نوجوان در آمریكای افسار گسیخته لازم می‌ساخت بزرگ شد .
وارنر دوران كودكی پر از حسرت خود را به جوانی می‌رساند . در حالی كه گروهی نیز اظهار كرده‌اند وی مدتی را در یك مدرسه مذهبی مسیحی تحصیل كرده‌است. برایان در سن 18سالگی ضمن نقل مكان به منطقه تامپابای در فلوریدا به شغل روزنامه‌نگاری روی می‌آورد .
وارنر در طول این مدت مطالب مختلفی را با قلمی ضعیف و سطحی‌نگر در نقد اشعار موسیقی‌های مبتذل و سخیف " متال " و " راك " به رشته تحریر در می‌آورد. گروهی از هواداران وی به غلط او را منتقد متال معرفی می‌كنند . اما آنچه با اطمینان در‌خصوص این برهه زمانی شیطان‌مدرن می‌توان اظهارنظر كرد، این است كه سال‌‌های جوانی برایان سال‌‌های آشنایی وی با فضای مسموم گروه‌های شیطان‌پرستی و اقمار آن نظیر گروه‌های متالیكا ، هی‌پی و... است .
بدیهی است از آن ساخت فاسد فرهنگی ، اگر انسان‌هایی به غیر از برایان وارنر شكل بگیرند ، محل تردید وجود خواهد داشت و این هشداری است جدی به آینده تمامی كشورهایی كه در زمینه اقدام دیر‌هنگام مهندسی فرهنگی ، هنوز هیچ تحركی را صورت نداده‌اند .
در هر حال وی پس از آشنایی با اسكات میچل گیتاریست فعال در برخی گروه‌های كوچك و نه چندان حرفه‌ای راك ، گروه متال خود را تشكیل می‌دهد .
وی در این سال‌‌ها نام مرلین منسون را با تركیب نام دو نفر دیگر بر خود می‌گذارد .
نام مرلین را از بازیگر زن بنام هالیوودی " مرلین مانرو " كه شهرت به فساد و بازی در فیلم‌های غیر‌اخلاقی داشت و از ظاهر زیبایی برخوردار بود و منسون را نیز از نام یك كشیش ناراضی فرقه‌گرایی مسیحی بر‌می‌گزیند .



:: برچسب‌ها: صهیونیسم , فراماسون , شیطان پرستی , تصاویر , مرلین منسون ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : دو شنبه 28 آذر 1393
چهره عجیب یک شیطان‌پرست + تصاویر

(بسم الله الرحمن الرحیم)

پیروان مذاهب شیطان‌پرستی اغلب با خالکوبی‌های عجیب، بوتاکس زیر پوست، استفاده از حلقه و آهن‌آلات در لب و صورت و آرایش موها با رنگ‌های خاص، قصد در بروز یک چهره شیطانی از خودشان را دارند.

رواج فرقه‌های شیطان‌پرستی در کشورهای اروپایی باعث شده که طی سال‌های اخیر، شاهد بوجود آمدن نوعی از سبک زندگی در میان مردم این کشورها باشیم یعنی "زندگی با زشتی‌ها"!
پیروان مذاهب شیطان‌پرستی اغلب با خالکوبی‌های عجیب، بوتاکس زیر پوست، استفاده از حلقه و آهن‌آلات در لب و صورت و آرایش موها با رنگ‌های خاص، قصد در بروز یک چهره شیطانی از خودشان را دارند.
آمارها نشان داده که در همین سال‌ها جرم و جنایت‌های مرتبط با این افراد هم رنگ و بوی تازه‌ای به خود گرفته است. طی دو سال گذشته، سه درصد از کل جرائم مربوط به آزار و اذیت جنسی زنان، قتل‌های خیابانی و فروش مواد مخدر مربوط به طرفداران فرقه‌های شیطان‌پرستی بوده است.
در تصاویر زیر مردی را می‌بینید که به جرأت می‌توان گفت یکی از شیطانی‌ترین چهره‌ها را در این راه برای خودش دست و پا کرده و انتشار این تصاویر خودش را پیرو شیطان نامیده است:



:: برچسب‌ها: صهیونیسم , فراماسون , شیطان پرستی , تصاویر ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : دو شنبه 26 آذر 1393
فراماسون منحرفی که ادعای مهدویت دارد! + تصاویر

نام او برای علاقمندان به مقوله آخرالزمان و منجی موعود کاملا آشناست و متأسفانه این شخصیت در نگاه بسیاری از آنان جایگاه موجهی نیز دارد.
به گزارش جام نیوز، برخی از داستان‌هایی که همه ما در دوران کودکی شنیده ایم، راوی مصادیقی عینی در جهان واقعیت هستند که به تناسب قدرت درک کودکان، در قالب نمادهای فانتزی بازگو می‌شوند.
سوژه یکی از مشهورترینِ این داستان‌ها، گرگ حقه‌بازی است که در غیاب مادر بره‌ها از ترفند تغییر چهره استفاده و به سرپناه آنان نفوذ می‌کند و بره‌های بیچاره را می‌خورد.
البته تم کودکانه قصه اقتضا می‌کند که بره‌ها بعد از خورده شدن، دوباره از شکم گرگ بیرون بیایند و این غفلت برایشان درسی بیادماندنی باشد؛ چنان‌که در مرتبه نهایی بناست که کودکان مخاطب قصه "عبرت" بگیرند و در عرصه‌های رئال زندگی مرتکب اشتباه بره های داستان نشوند. زیرا در دنیای واقعی، جبران خطاها و غفلت ها به سادگی داستان‌های کودکانه نیست.
الغرض؛ یکی از این گرگ های دنیای واقعی ما، چهره مرموزی به نام "عدنان اکتار" معروف به «هارون یحیی» است. نام او برای علاقمندان به مقوله مهدویت و آخرالزمان و مباحث مربوط به فراماسونری کاملا آشناست و متأسفانه این شخصیت در نگاه بسیاری از آنان جایگاه موجهی نیز دارد!

 



:: برچسب‌ها: صهیونیسم , فراماسون , شیطان پرستی ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : دو شنبه 26 آذر 1393
ارتباط صهیونیسم و شیطان پرستی

*حمایت صهیونیسم از شیطان پرستی* 
به قلم حجت الاسلام دکتر حبیبی : قبلاً از دوستان بابت اینکه مجبور شدم کمی بی پرده مطالب رو باز کنم عذر خواهی میکنم ....
آنان تصميم گرفته اند كه به هيچ كس اجازه اظهار وجود ندهند، رسما اعلام مي كنند همه بايد تحت اداره يهود باشند، همه بايد به شنيدن صداي آنان عادت كنند. همه چيز را آنگونه كه خود مي پسندند، مي خواهند.
جوانان را در دنيايي از خيالات و اوهام شاعرانه گرفتار مي سازند و به وقت استيصال و سر خوردگي لحظه اي كه جوان به هر چيزي چنگ مي زند تا خود را از مهلكه نجات دهد ، مذهب جعلي اي كه سران يهودي از پيش طراحي كرده اند در اختيار او مي گزارند.
بر اين اساس مي گوييم :



:: برچسب‌ها: صهیونیسم , فراماسون , شیطان پرستی ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : دو شنبه 24 آذر 1393
دانلود مستند فراماسونری های سوئد+لینک دانلود

دانلود مستند فراماسونری های سوئد

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1155x806.



:: برچسب‌ها: فراماسونی , دانلود مستند ,
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : یک شنبه 8 ارديبهشت 1393
سیب نیم خورده؛ نماد سرکشی بشر خداستیز + تصاویر
سیب نیم خورده؛ نماد سرکشی بشر خداستیز + تصاویر 

شیطان انسان را از بهشت راند و قرن‌ها بعد سیب را به عنوان نمادی از طغیان انسان علیه خدا به سبب محروم‌شدن از دانش درآورد و اکنون بشر را وادار به ستایش سیبی می‌کند که هم نماد دانش است، هم نماد فناوری است و هم اصالتش امریکایی است. با این گزارش همراه شوید تا با انگاره ذهنی خالق اپل آشنا شوید.
گروه گزارش ویژه مشرق- از زمان شکل گیری نظام های آموزش رسمی (Formal Education) این ساختارها با چالشی به عنوان نظام آموزش غیررسمی (Informal Education) مواجه بوده اند. آموزش غیررسمی که قدمتی به اندازه ی پیشینه حضور انسان بر روی زمین و در غیاب سیستم های رسمی آموزش وظیفه انتقال دانش، تجربیات و مفاهیم حوزه های مختلف زندگی به نسل های آینده را بر عهده داشت.

با ظهور و گسترش آموزش رسمی و در دهه های اخیر با فراگیر شدن آن، آموزش غیررسمی به علت نداشتن معیارهای آکادمیک و آمیخته بودن با خرافات و عقاید عوامانه به حاشیه رانده شد. 

تحصیل ذیل معیارهای نظام های رسمی آموزش در جوامع مختلف اجباری و تحصیل به عنوان یکی از راه های کسب شئونات اجتماعی مطرح گردید. اما با افزایش سیطره رسانه ها بر ابعاد مختلف زندگی انسان آموزش غیررسمی نیز جانی دوباره گرفت و مجدداً در تقابلی جدی تر از گذشته با نظام آموزش رسمی قرار گرفت. 

در دهه های اخیر ضریب تأثیرگذاری سیستم آموزش غیررسمی به واسطه ی رشد جایگاه رسانه ها روندی روز افزون را پشت سر گذاشته و در بسیاری از موارد جایگزین ساختارهای سنتی آموزش گشته است.



:: برچسب‌ها: سیب نیم خورده , اپل , سرکشی از خدا ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : یک شنبه 7 ارديبهشت 1393
آنجلینا جولی؛ سرباز جنگ‌های صلیبی



اگرچه آنجلینا جولی در فیلم خود به نسل‌کشی صرب‌ها، تجاوز به زنان مسلمان و آوارگی آن‌ها اشاره کرده است اما وی آنچنان به رابطه نامشروع یک زوج پرداخته که بسیاری از صحنه‌ها و دیالوگ‌های فیلم، تحت شعاع این موضوع قرار گرفته است.
به گزارش فرهنگ نیوز، سایت مشرق نوشت: جنگ داخلی بوسنی و هرز‌گووین فاجعه ای است که هیچ گاه از خاطره بشریت پاک نخواهد شد جنایاتی که صرب ها علیه مسلمانان انجام دادند به حدی وحشیانه بود که آنها را از مرز حیوانیت گذراند. آنها در اعمال وحشیانه خود اقدام به پاکسازی قومی کردند و این به این معنی است که مردان مسلمان اعم از پیر و جوان کشته و زنان و دختران ولو زنانی که هم کیش و هم مسلک آنان بودند نیز به بهانه ازدواج با یک مرد مسلمان از تجاوز سربازان صرب در امان نبودند؛ به گونه ای که پس از پایان جنگ داخلی، مسلمانان با صدها کودک نامشروع، مواجه بودند. کودکانی که حالا باید بدون سرپرست و در یتیم‌خانه بزرگ می شدند از طرفی دیگر نیز تعدادی از زنان مسلمان بوسنی به خاطر جنایت صورت گرفته علیه آنها ترجیح دادند سرزمین خود را ترک و در کشوری دیگر به زندگی ادامه دهند تا شاید زخم آنها اندکی التیام یابد و این در حالی است که هم اینک بعد از گذشت سالها، صدها زن مسلمان در کشور بوسنی همچنان در سوگ عزیزان خود و در پی احقاق حقوقشان هستند؛ به طوری که در آخرین اقدام در سال گذشته میلادی در پی اعتراض به فیلم آنجلینا جولی بازیگر آمریکایی علی رغم استقبال برخی از هنرمندان و سیاستمداران آن سرزمین، مانع از ادامه فیلمبرداری شدند.



:: برچسب‌ها: آنجلینا جولی , سرباز , جنگ‌های صلیبی , اسراييل , صهيونيسم , ارتش , ماسون ,
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : سه شنبه 18 آذر 1392



صهیونیست‌ها برای رسیدن به آرمان‌های‌شان، کنترل افکار عمومی را در دست گرفته‌اند. آنها با استفاده از تبلیغات، عواملی نظیر فحشا را که به بسیاری از بیماری‌های جسمی و روحی می‌انجامد به مخاطب القا می‌کنند اما آنچه در این مرحله حائز اهمیت است شناسايی اهداف پشت پرده هالیوود و استفاده از همین ابزار برای خنثی‌سازی اثرات فیلم‌های ويرانگر است.

به گزارش فرهنگ نیوز ، یهودیان برای رسیدن به اهداف خود که همان ایجاد یک نظم نوین جهانی و سلطه بر دنیاست، سعی در استثمار جوامع در حال توسعه دارند.آنها در تلاشند نوعی سبک زندگی بی قید و بند و بر پایه روابط جنسی آزاد، مصرف گرایی، قدرت طلبی و خشونت را رواج دهند و با ترویج دنیا گرائی، به تضعیف ادیان الهی بپردازند. یهودیان با به دست گرفتن قدرت هالیوود و استفاده از ابزار هنر، فرصت تفکر را از مخاطب می گیرند. نكته بسيار موثر درباره نيايش هاي عبري، بيان روح جمعي و گروهي يهود است. آن ها مدافع و شفيع فرد نيستند، بلكه بر همه قوم ها نظر دارند. مهمترین مشکل یهود در طول تاریخ، امت ها هستند، یعنی همیشه با امت ها مشکل داشتند. با این دیدگاه قدرت ادیان، به نحوی باید از بین برود و مهمترین راه از بین بردن ادیان تبدیل امت به ملت است. یعنی ترویج ناسیونالیسم.

اسلام در مقابل نظم نوین جهانی، یک ایده جهانی مطرح می کند که در قرآن از آن به عنوان «امت واحده» ذکر می شود. امتی که در اسلام تعریف می شود، شامل همه مردم، فارغ از قومیت و نژاد است اما یهودیت قبل از این که یک دین باشد یک نژاد و قومیت است. در یهودیت، حکومت واحد جهانی تعریف می شود که با استقرار نژاد یهود در رأس تمام ملیت ها به وجود می آید. یعنی یهودیت سعی در تعریف یک دین نوین حهانی دارد که در این راه با آلوده کردن جوامع به مظاهر فحشا، سعی در تضعیف آنها دارد. فحشاء امنيت عمومى را سلب نموده و با از ميان رفتن امنيت، بناى جامعه انسانى فرو ريخته، اركان آن سست مى گردد.

در قرآن، فحشاء دارای معنای وسیعی است و منظور قرآن از «اشاعه فحشاء» هرگونه رفتار و گفتاری است كه زشتی آن بزرگ باشد. این بی بند و باری و روابط آزاد جنسی، از جانب یهود، برای غیر یهود تعریف می شود. همانطور که در پروتکل اول دانشوران صهیون اشاره می شود به اینکه غیر یهود حیواناتی هستند که فکر می کنند دارای حق بیشتری هستند و باید به وسیله مشروبات الکلی و فساد جنسی متوقف شوند.



|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : سه شنبه 17 آذر 1392
خروسی که گناهان را می‌بخشد! +عکس

برای پاک شدن گناهان یک ساله یک صهیونیست کافی است وی مرغ یا خروس سفیدی را در روز عید غفران دور سر خود بچرخاند.

 

 

 



:: برچسب‌ها: خروس , گناه , می‌بخشد , +عکس , صهيونيسم , ماسون ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : سه شنبه 16 آذر 1392
حذف اسرائیل از روی نقشه جهان در کتابی آمریکایی+ تصویر

حذف اسرائیل از روی گوشی های اپل

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 954x1376.



:: برچسب‌ها: حذف اسرائیل از روی نقشه جهان , کتاب , آمریکا , تصویر , اپل ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : سه شنبه 14 آذر 1392
نقش‌ جریانهای‌ فراماسونری‌ در انحراف‌ مشروطیت‌


موسی فقیه حقانی:

انجمن‌ مخفی‌ فراماسون‌ها، یکی‌ از تشکل‌های‌ افراطی‌ عصر مشروطه‌ بود که‌ با هدف‌ تسلط‌ بر حکومت‌ و فرهنگ‌ ایران‌ در ۲۲ ربیع‌الاول‌ ۱۳۲۲ قمری‌ فعالیت‌ خود را آغاز کرد، محل‌ انجمن‌ باغ‌ سلیمان‌ خان‌ میکده‌ در خیابان‌ گمرک‌ بود، مذاکرات‌ و مصوبات‌ این‌ انجمن‌ آشکار می‌سازد که‌ آنها با چابکی‌ و تردستی‌ قصد داشتند با ایجاد اغتشاش‌ و دودستگی‌ در کشور از آب‌ گل‌آلود ماهی‌ گرفته‌ و موقعیت‌ خود را در کشور استحکام‌ بخشند. عضویت‌ این‌ افراد در جمعیت‌ فراماسونری‌ و وابستگی‌ برخی‌ از آنان‌ به‌ فرقه‌ ضاله‌ بابیه‌ همنوایی‌ و همگامی‌ این‌ جریانات‌ وابسته‌ را در تخریب‌ بنیان‌های‌ سیاسی‌، اجتماعی‌ و فرهنگی‌ ایران‌ اسلامی‌ آشکار می‌سازد بر اساس‌ مصوبات‌ این‌ انجمن‌ می‌بایستی‌ آتش‌ فتنه‌ در کشور روشن‌ شود و هیچ‌گاه‌ خاموش‌ نگردد. تأملی‌ در مصوبات‌ این‌ انجمن‌ نشان‌ می‌دهد که‌ نزاع‌ با حکومت‌، تضعیف‌ اسلام‌ با تکیه‌ بر بیگانگان‌ محور اقدامات‌ افراطی‌ آنها می‌باشد با هم‌ مصوبات‌ آن‌ جلسه‌ را می‌خوانیم‌:



:: برچسب‌ها: جریانهای‌ فراماسونری‌ , انحراف‌ مشروطیت‌ , اسماعيل رائين ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : سه شنبه 13 آذر 1392
نماد شیطان پرستی در ارومیه به روایت یک سایت محلی!+ تصاویر
نماد شیطان پرستی در ارومیه به روایت یک سایت محلی!+ تصاویر





ضرب المثل گل بود و به سبزه نیز آراسته شد این بار یک نمونه بارز در ارومیه پیدا کرده است ، همین چند روز پیش از بی همتی مسئولین برای نماد سازی در ارومیه سخن گفتیم ، و این بار از بی خیالی شان می خواهیم بگوییم .

 






:: برچسب‌ها: نماد , شیطان پرستی , ارومیه , تصاویر , ماسوني ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : سه شنبه 12 آذر 1392
راز نماد سطح شطرنجي!

سطح شطرنجي سياه وسفيد ٬ از زمان مصر باستان در معابد مورد استفاده قرار مي گرفته و بيش از آنکه جنبه ي تزئيني داشته باشد٬ داراي مفهومي رمزآلود است.امروزه٬ اين نوع کفپوش يکي از نمادهاي مهم فراماسونري و مکاني براي اجراي مراسم فرقه اي در کليه ي لژهاي ماسوني به شمار مي رود.تشريفات ويژه ي ورود به اين سازمان مي بايست بر روي اين سطو ح٬ که کنايه از آميختگي زندگي انسان با خير و شر است ٬ انجام گيرد.



:: برچسب‌ها: شطرنجي , ماسون , صهيونيسم , راز , نماد ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : سه شنبه 12 آذر 1392
معناشناسی درخت در عرفان کابالا / کدام عارف یهودی به «بهار» علاقه‌مند بود؟

 ابعاد پنهان ترویج عرفان «درختی»

معناشناسی درخت در عرفان کابالا / کدام عارف یهودی به «بهار» علاقه‌مند بود؟ 




 
نقل قول:
آیا «درخت» حلقه اتصال به آسمان است؟ جایگاه درخت در ادیان مختلف چگونه است؟ چرا دین یهود و عرفان کاذب کابالا علاقه مفرطی به درخت دارند؟ دستکاری (Manipulation) در عقاید شیعه با چه اهدافی صورت می‌گیرد؟ با گزارش ویژه مشرق همراه باشید تا به ابعاد پنهان ترویج عرفان «درختی» پی ببرید.

 




یکی از مفاهیمی که در جریان­‌های دینی و شبه­‌دینی مختلف
جایگاه ویژه دارد، مفهوم درخت است. 



:: برچسب‌ها: صهیونیسم , ماسونی , اسراییل , درخت زندگی , عرفان کابالا ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : سه شنبه 3 تير 1392
"ارتش اسراييل" از چه حيواناتي تشکيل شده است؟ + فيلم و تصاوير

 "اوکتز"، "يگان ويژه" سگ‌هاي "ارتش اسراييل" است که در سال 1939 ايجاد شد. ماموريت اين يگان ويژه، "تربيت و آموزش سگ‌هاي مهاجم" است. سگ‌هاي مهاجم اوکتز در محيط‌هاي شهري و روستايي براي حمله به فلسطيني‌هاي معترض در "سرزمين‌هاي اشغالي" مورد استفاده قرار مي‌گيرند.




بر اساس آمارها و منابع موثق، حدود نيمي از مرگ‌ها در ميان سربازان اسراييلي به دليل "خودکشي" رخ مي‌دهد.

به گزارش "وزارت جنگ رژيم صهيونيستي"، در 10 سال گذشته 237 نظامی اسراييلي با خودکشی به زندگی خود پایان داده‎اند که این آمار به صورت متوسط یک خودکشی در ماه است. 
اگرچه وزارت جنگ اسرائیل ادعا دارد تنها یک نظامی در ماه خودکشی می‎کند، اما منابع آگاه در وزارت جنگ می‎گویند این پدیده عمده‌ترین یا یکی از مهمترین دلایل مرگ سربازان است، به گونه‌ای که نیمی از قبرهای موجود در قبرستان نظامی اسرائیلی‌ها متعلق به سربازانی است که خودکشی کرده‌اند.
 


:: برچسب‌ها: صهیونیسم , ماسونی , اسراییل , سگ , حیوانات , ارتش اسراییل ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : سه شنبه 2 تير 1392
والایش از نوع صهیونی: تسکینی بر آلام بردگان در آمریکا

 صهیون و تجربه ی آمریکایی های آفریقایی تبار
این مسئله به طور چشم گیری طنزآمیز است. همان گونه که مهاجران پیورتین سفر خود از انگلستان به دنیای جدید را با حرکت قوم اسرائیل از مصر به کنعان مقایسه می کردند، آفریقایی هایی هم که در آمریکا به بردگی کشیده شده بودند، درصدد بودند تا از همان نمادگری کتاب مقدس تسکین خاطر بجویند. بردگانی که از سرزمین خود ربوده شده و به اجبار در سرزمین عجیب به اسارت آورده شده بودند، در آرزوی آزادی بودند که تنها با تحقق «سرزمین موعود» کتب مقدس می توانستند به آن دست یابند.
جامعه ی بردگان گفتمانی از کتاب مقدس را در بُعد آزادی برای خود شکل دادند که متفاوت از تصویر مذهبی «کشور»، «سرزمین موعود»، «سرزمینی آن سوی اردن» و «کوه صهیون» بود که اربابان سفیدپوستشان در ذهن خود می پروراندند. این همان منطقه ای از جغرافیای معنوی بود که آفریقایی ها در آمریکا دنبال آن بودند، گرچه متوجه شدند که زندگی در اسارت بدون امید به «بازگشت به وطن»، برای آن ها تقدیر شده است. بردگان درصدد فرار به سوی آزادی بودند و اغلب ناکام در نیل به آن می ماندند. این مورد نیز همان هدف نمادین از تلاش برای رهایی و تساوی با سفیدپوستان بود.
به یقین این تلاش از یک منظر خاص، فرآیندی برای یافتن تسکین خاطر و در عین حال انتظار کشیدن برای نوعی انتقام بود. آرامش و راحتی در این «وعده» نهفته بود که خداوند تمام بشریت به آن هایی اعطا می فرمود که پذیرای منجی خود مسیح بودند و حس مرموزی از انتقام در این تساوی موج می زد که این اعتقاد را هم به سپاهان و سفیدان و هم به بردگان و اربابان تحمیل می کرد. بنابراین در این پناهگاه معنوی، یعنی سرزمین موعود، انسان از قید بردگی و ستم رهایی می جست و در نهایت، شاید احتمالاً با مرگ فرد، تساوی با ستمگران محقق می شد. این اعتقاد را می توان نسبتاً در همین اواخر در شعار پر شور مارتین لوتر کینگ جست؛ «من به بالای آن کوه رسیده ام. سرزمین موعود را می بینم». این شعار یادآور موضوع مورد بحث است و هنوز هم در بین محافل دوست دار آزادی، طنین انداز است. اما این اشعار، بسیار دور از ضجه های درد و رنجی است که از سوی نسل های پیشین آمریکایی های آفریقایی تبار ساطع می شد؛ آن هایی که از زندگی بردگی و تبعیض ظالمانه رنج و عذاب کشیده بودند و برای برچیدن این اصل کریه مبارزه می کردند.



:: برچسب‌ها: صهیونیسم , ماسونی , اسراییل , امریکا ,
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : سه شنبه 31 خرداد 1392

 شهر پادشاه بزرگ
در خلال نیمه ی اول قرن نوزده، ظهورباوران در ایالات متحد از نزدیک شدن عصر سعادت مطمئن بودند و از هم میهنانشان و تمام مسیحیان می خواستند تا خود را برای ورود به این عصر آماده نمایند. همان طور که دیدیم، نشانه های دوران حتمی بودند و آرزوها را به یقین تبدیل کره بودند. آمریکایی هایی که به سرزمین مقدس رفته بودند، شمار زیادی از پیش گویی ها و بیانات کتب مقدس در خصوص آینده ی سرزمین مقدس را حفظ کرده بودند. آن ها اوضاع فعلی امور را تأییدی بر نشانه های آمدن مسیح می دانستند و با حیرت و اضطراب فکر می کردند که سرانجام زوال امپراتوری عثمانی چه زمان اتفاق خواهد افتاد.



:: برچسب‌ها: صهیونیسم , ماسونی , اورشلیم , شهر رویایی اورشلیم ,
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : سه شنبه 29 خرداد 1392
جایگاه یهودیان در آرمان صهیون

شولر و بسیاری از هم میهنانش نسبت به مردم یهودی و ارتباط آن ها با سرزمین مقدس احساس مشترکی داشتند. این احساسات جزء لاینفک میراث یهودی - مسیحی به حساب می آمد و از این نظر به مشخصه ی تفکر مذهبی آمریکایی ها آرمان صهیون شدند. به موجب آن آمریکایی ها کم کم دریافتند «مردمان برگزیده» و اصیل کتاب مقدس، جایگاه اصلی را در سلطنت دوباره ی حضرت مسیح به خود اختصاص داده اند، گرچه هنوز تصور می کردند که این تکلیف مقدس برای ایجاد قلمروی پادشاهی به دست آن ها صورت خواهد گرفت. تغییر چشم گیری در ایفای نقش آمریکا به وجود آمد. «اسرائیل کوچک خداوند»، یعنی آمریکا، به عامل مهمی در شناخت پیش گویی ها و تحقق وعده ها تبدیل شد. شاید ارتباط با سرزمین مقدس باعث انتقال پادشاهی خداوند از دنیای جدید به تپه ی صهیون می شد و در نتیجه، مردمان دیگری را به صف مقدم می آورد که از قرار معلوم وارثان وعده به حساب می آمدند.
عقیده ی کنونی در مورد این موضوع بسیار متفاوت است. مثلاً چاپ آمریکایی فرهنگ نامه ی الهیات باک، به طور جزئی تحت مدخل «استقرار دوباره ی یهودیان» بیان می کند که «دلایلی از بیان کتاب مقدس در دست داریم که می توانیم به واسطه ی آن فرض کنیم یهودیان برای مشارکت در موهبت های عاید از انجیل فراخوانده خواهند شد: رومی 11؛2، قرنتی 16.3، هوشع نبی 11.1. و برخی گمان می برند که به سرزمین خود باز خواهد گشت: هوشع نبی 5:3، اشعیای نبی 15:1، 17 و...: حزقیل36».(1)



:: برچسب‌ها: صهیونیسم , ماسونی , اسراییل , یهود , ارمان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : سه شنبه 28 خرداد 1392

 هایپراستار؛ تجارت مخفی رژيم اسرائیل در ایران + تصاویر


 
هایپراستار؛ تجارت مخفی رژيم اسرائیل در ایران + فیلم و تصاویر 
 


مارک کوربیون می گوید: در ابتدا مردم ایران در مورد کارفور صحبت می کردند اما اکنون در مورد هایپراستار. مردم در حال پذیرش نام هایپراستار هستند. می توان گفت بسیار موفق بوده ایم. فروشگاه ما بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. به طور متوسط 15.000مشتری در هر روز، و زمان اوج کاری 100،000 بازدید کننده.



گروه فرهنگی مشرق - یکی از برنامه‌ها و نقشه‌های دشمن در راستای براندازی نظام جمهوری اسلامی همین ترویج مصرف‌گرایی در میان مردم جامعه است. توسعه‌ اقتصادی بر مبنای سرمایه‌داری مصرفی، نسخه‌ای است که غرب برای اقتصاد خود پیچیده است و برای اینکه بتواند کشورهای در حال توسعه را نیز به صورت بازاری برای مازاد محصولات تولیدی خود درآورد و آنان را به خرید این کالاها تشویق کند، چاره‌ای نمی‌بیند جز آنکه مصرف‌گرایی را به صورت ارزش برای آنان درآورد و آنجایی که میل و هوس آدمی تحریک شود، دیگر جای مقاومت و ایستادگی نخواهد بود و بدین ترتیب این کشورها نیز دچار نوعی سرمایه‌داری مصرفی غیر از سرمایه‌داری تولیدی خواهند شد.

 



This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 850x650.



:: برچسب‌ها: فروشگاه , هایپر استار , صهیونیسم , اسراییل ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : دو شنبه 23 ارديبهشت 1392
مقاله ای کامل در مورد صهیونیسم

 مقاله ای کامل در مورد صهیونیسم


 


در فرهنگ دشمن شناسی قرآن کریم ” یهود “به عنوان دشمن ترین دشمنان برای کسانی که ایمان آورده اند توصیف شده است. خداوند متعال در آیه ای اعجازگونه می فرماید:” لتجدن اشد الناس عداوة للذین آمنوا الیهود و الذین اشرکوا…” (بخشی از آیه ۸۲ سوره مائده)به تحقیق یهودیان را دشمن ترین دشمنان نسبت به مومنان می یابی و همچنین کسانی که مشرک شدند…در این آیه کریمه خداوند متعال گذشته از توصیف یهودیان به این عنوان با عطف مشرکان به یهود به شکلی زیبا تبعیت خارجی مشرکان را از یهودیان و نقش پشت پرده یهود را افشا می کند همانطور که دستهای جنایت کار آنان از زمان پیامبر تا کنون از جنگهای نظیر خندق تا جنگ های جهانی مشهود بوده است. اساساً چگونگی شکل گیری صهیونیسم و رابطه آن با یهود و دین حضرت موسی علیه السلام بحثی تاریخی است که باید در کتب تاریخ به آن پرداخت اما مساله ای که اهمیت این موضوع را دوچندان می کند این است که عده ای به خاطر اغراضی خاص دست به تحریف تاریخ زده حوادث و رویداد های تاریخی را به نفع خود مصادره کرده اند و در این میان به استناد همان تاریخ تحریف شده دست بر گلوی بشریت نهاده اند. آنان از گذرگاه این حوادث تحریف شده حقوقی را برای خود تراشیده اند که برای استیفای این حقوق جعلی خواهان به استثمار کشیدن سایر ملت ها هستند. در مقابله با این تهاجم زشت تاریخی بسیاری با نوشتن کتاب ها و مقالات سعی کرده اند تا چهره کریه و سراسر ریای این تاریخ نگاران خائن را روکنند که افرادی نظیر روژه گارودی از این دست بودند اما به خاطر سیطره همه جانبه این اقلیتٍ اکثریت ستیز بسیاری از این تقابل ها به شکست انجامیده است با این همه هر کس بنابر وظیفه انسانی خود باید تلاش کند تا صفحه تاریخ را از لوث چنین ظلم و ستم هایی پاک کند. این نوشته نیز سعی دارد به ریشه یابی واقعی و تفکیک عوامل موثر در تشکیل جنبش صهیونیسم قدمی هرچند کوچک در این مسیر بردارد.


:: برچسب‌ها: صهیونیسم , ماسونی , اسراییل ,
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : دو شنبه 23 ارديبهشت 1392

 کفش های بدون پاشنه !!!



برای ترویج شیطان پرستی!!!




به پاهای این موجود ماورائی توجه کنید!
بز بافومت نماد اصلی شیطان پرستی
پاهای بافومت که سمی شکل است!


|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : یک شنبه 15 بهمن 1391
پيوند تاريخي نازیسم، صهيونيسم و يهود ستيزي + تصاویر

 پيوند تاريخي نازیسم، صهيونيسم و يهود ستيزي + تصاویر 

 


نازیسم با صهیونیسم چه ارتباطی دارد؟ آیا این دو نظریه مخالف یکدیگرند یا کامل کننده هم هستند؟ یهودستیزی یا آنتی سمیتیزم در این میان چه نقشی ایفا می کند؟ ارتباط پنهان رهبران برجسته صهیونیستی با سران آلمان نازی چه معنایی دارد؟ با گزارش ویژه مشرق همراه شوید تا به اسرار پنهان یهودیت پی ببرید....


گروه گزارش ویژه مشرق؛ صهيونيسم و طرفداران آن كه داعيه حمايت از ملت يهود خصوصا بخاطر ستمي كه در طول جنگ جهاني دوم به آنها شده است را دارند، خود از ابتدا پيوندي ناگسستني با سركوب كنندگان ظاهري يهوديان در طول تاريخ و حتي هيتلر داشته اند. 


با بررسي تاريخچه شكل گيري صهيونيسم و زندگي افرادي چون تئودور هرتصل پي مي بريم كه صهيونيست ها خود به دنبال آزار و اذيت يهوديان سراسر اروپا بوده اند تا آنها مجبور به مهاجرت به اسرائيل شوند. امروزه نيز هركه با سياست هاي اسرائيل مخالفت كند به يهودستيزي متهم مي شود، اما واقعاً چه كساني هم پيمانان مخالفان يهود بوده اند؟





:: برچسب‌ها: ماسون , صهیونیست , مقاله , نازیسم , یهود ستیزی ,
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : یک شنبه 15 بهمن 1391
پاسخ آيت ‌الله مکارم به يک شبهه وهابي‌ها

 حضرت آيت‌الله مکارم شيرازي در درس خارج فقه خود به يکي از شبهات وهابي‌ها پاسخ گفت.

به گزارش رسا، حضرت آيت‌ الله ناصر مکارم شيرازي از مراجع تقليد در درس خارج فقه خود که با حضور صدها تن از طلاب و فضلاي حوزه علميه قم در مسجد اعظم برگزار شد به بيان رواياتي در خصوص احکام حج پرداخت و هنگامي که خواست اين روايت را نقل کند، اظهار داشت: اين روايت از عمر بن يزيد در جلد نهم وسائل الشيعه نقل شده است و اين فرد ثقه هم هست.

وي افزود: به جاست همين جا در خصوص اين اسم سخني بگوييم و آن هم اين است که جمعي از وهابي‌ها از اين اسامي به نفع خود بهره برده‌ و گفته‌اند شما که به خلفاي ما همچون معاويه، يزيد و عمر افرادي اشکال وارد مي‌کنيد، چرا ائمه اسم فرزندانشان را به اين اسم‌ها مي‌گذاشتند، حتي برخي از اصحاب ائمه به اين نام‌ها بودند. اين دليل بر اين است که ائمه خلفاي ما را قبول داشتند.

اين مرجع تقليد تصريح کرد: البته اين استدلال بسيار متزلزل و ضعيف است و پايه قوي ندارد و نوعي مغالطه به حساب مي‌آيد، زيرا در آن دوران اسم‌هايي همچون عمر، ابوبکر، معاويه و يزيد اسم معمول در سراسر طوائف عرب بوده است.

وي ادامه داد: حال اگر يک اسمي با چنين مسمايي مورد قبول شخصي نبود، اين اسم را نمي‌توان از سراسر جهان حذف کرد.

حضرت آيت‌الله مکارم شيرازي به مثالي در اين خصوص اشاره کرد و گفت: اسم شاه ايران، محمدرضا بود، مردم هم عليه او قيام کردند، اما همان زمان هرکس که فرزندش متولد مي‌شد نامش را محمدرضا مي‌گذاشت و شايد صدها و يا هزاران نفر اسم فرزندانشان محمدرضا بود، بنابراين اسم محمدرضا را به خاطر شاه حذف نکردند.



:: برچسب‌ها: وهابیت , آیت الله مکارم شیرازی , پاسخ , شبه ,
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : شنبه 2 دی 1391
پاسخ ‌به ‌شبهات وهابیت به روایت‌ علامه‌ طهرانی

 مرحوم علامه طهرانی در کتاب امام شناسی به نقل از حاج فرهام میرزا در خصوص تاریخچه وهابیت چنین آورده که عبدالوهّاب نامى از اعراب بادیه در بصره چندى در نزد محمد اسمى بوجهل رسمى تلمّذ مى‏نمود. پس از چندى از استاد بصرى نکول و به اصفهان نزول کرد و از علوم عربیّه و غریبه استحضار به هم رسانید و در احکام شرع بعضى تغییرات به عقیده خود داد و بناى مذهبى جدید مخلوط از عقائد شیعه و سنّى نهاد.




:: برچسب‌ها: وهابیت , علامه طهرانی , پاسخ , شبه ,
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : شنبه 2 دی 1391
فواید نوشیدن ادرار شتر در کتب وهابیت!

 

فواید نوشیدن ادرار شتر در کتب وهابیت!


«محمد العسیری» این پزشک سنتیتوضیح داد که شپش، انگل است و به زنان عربستان توصیه کرد که برای تقویت و براق شدن موهای خود از "ادرار شتر جوان" استفاده کنند که "طی زمان‌های متمادی آزمایش شده است".


در کتب احادیث که وهابیون از آن پیروی می کنند، حدیثی وجود دارد که برای نوشیدن ادرار شتر فواید زیادی نقل کرده از همین رو بسیاری از وهابیون برای دستیابی به این فواید، ادرار شتر می نوشند.

در همین راستا «هشام الخیاط» پزشک داروهای گیاهی با استناد به حدیث نوشیدن ادرار شتر که در کتاب صحیح بخاری به شماره حدیث 5686 آمده، تاکنون به بسیاری از بیماران خود نوشیدن آن را تجویز کرده است.

در همین حال روزنامه پر تیراژ "عکاظ" چاپ عربستان سعودی چند روز پیش در گزارشی در این باره نوشت: در بازارهای روستایی استان "العسیر" عربستان، خرید و فروش شپش بین زنان گسترش یافته که از آن برای بهبود موهای خود استفاده می‌کنند.

از سوی دیگر «محمد العسیری» دیگر پزشک سنتی به این روزنامه توضیح داد که شپش، انگل است و به زنان عربستان توصیه کرد که برای تقویت و براق شدن موهای خود از "ادرار شتر جوان" استفاده کنند که "طی زمان‌های متمادی آزمایش شده است".



:: برچسب‌ها: وهابیت , ادرار , شتر ,
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : شنبه 2 دی 1391
جنایات وهابیت در طول تاریخ

 هشتم شوال، سالروز حزن‌انگيز تخريب بارگاه ائمه بقيع است؛ جنايتي که بي‌ترديد بزرگ‌ترين جنايت فرهنگي قرن بيستم به شمار مي‌رود. در گزارش حاضر به بررسي جامعي درباره تاريخچه، خاستگاه و بازتاب اين جنايت بزرگ پرداخته شده است:پيامبر به زيارت بقيع مي‌رفت .

حضرت محمد

در کتاب «صحيح مسلم» که از کتب اصلي اهل سنت به شمار مي‌رود، در حديث شماره 974 آمده: رسول الله (ص) آخر شب به بقيع مي‌رفت، و مي‌فرمود: "السلام عليکم دار قوم مؤمنين، وأتاکم ما توعدون، غداً مؤجلون، وإنا إن شاء الله بکم لاحقون، اللهم اغفر لأهل بقيع الغرقد".«طبراني» در کتاب "الکبير"، «محمد بن سنجر» در کتاب "مسند" و «إبن شبة» در کتاب "أخبار المدينة" از «أم قيس بنت محصن» که خواهر "عکاشه" بود نقل کرده اند که با حضرت پيامبر (ص) به بقيع رفت. در آنجا رسول الله (ص) به وي گفت: ((يُحشر من هذه المقبرة سبعون ألفاً يدخلون الجنة بغير حساب، وکأن وجوههم القمر ليلة البدر)). ترجمه: در اين قبرستان هفتاد هزار نفر دفن مي‌شوند که بدون حساب و کتاب وارد بهشت خواهند شد و صورت آنان مانند ماه شب بدر است.
اولين کسي که به توصيه پيامبر(ص) در بقيع دفن شد «جناب عثمان بن مظعون» بود که از اصحاب خالص پيامبر(ص) و ارادتمندان اميرالمؤمنين علي(ع) به شمار مي‌رفت. سپس برخي از شهداي اُحُد در اين محل دفن شدند و بر شرافت آن افزوده شد



:: برچسب‌ها: جنایات , وهابیت , تاریخ ,
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : شنبه 2 دی 1391
ناکامی‌های یگان اسرائیلی"ملک داوود" درجنگ‌‌های الکترونیکی

 ناکامی‌های یگان اسرائیلی"ملک داوود" درجنگ‌‌های الکترونیکی




در سال ۲۰۰۸ یگانی در ارتش رژیم صهیونیستی تشکیل شد که به یگان «ملک داوود» معروف شد و وظیفه آن انجام جنگ‌های الکترونیک در قبال طرف‌هایی است که اسرائیل آنها را خصم خود می‌داند.





:: برچسب‌ها: اسراییل , صهیونیست , جنگ , الکترونیک , جنگ الکترونیکی ,
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : یک شنبه 19 آذر 1391
آیا فراماسونری و صهیونیسم یکی هستند؟

 آیا فراماسونری و صهیونیسم یکی هستند؟




 

 
 
 
بسیاری در جهان فراماسونری و صهیونیسم را یکی می‌دانند، اما آیا واقعا چنین است یا این که این گفته ادعایی بیش نیست، در این مقاله تلاش شده با استناد به تاریخ به ادعای فوق پاسخ گفت این که باید این گفته را پذیرفت یا رد کرد.

برخی معتقدند، افکار و اعتقاداتی که بر محافل فراماسونری حاکمیت داشته، بسان همان افکار و اندیشه‌هایی است که بر سازمان‌های صهیونیستی کنونی حاکم است، به همین دلیل هنگام صحبت از فراماسونری و صهیونیسم از دوره‌ها و مراحلی سخن می‌گویند که بر هر دو سازمان گذشته و از آنجا که مرحله اول تشکیل این دو سازمان ریشه در دوران بسیار گذشته دارد و از موضوع بحث ما خارج است، سخن را از زمان آغاز نشو و نمای این دو سازمان در تاریخ معاصر شروع می‌کنیم.



:: برچسب‌ها: فراماسونی , صهیونیست , ,
|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : دو شنبه 29 آبان 1391
ترور؛ ماهيت اصلي رژيم صهيونيستي

 اعتراف صريح اسرائيل به ترور ابوجهاد يک بار ديگر پرده از ماهيت اين رژيم برداشت

ترور؛ ماهيت اصلي رژيم صهيونيستي

عبارت «حملات پيشگيرانه هدفمند» در زبان رسمي عبارتي معمولي به نظر مي‌آيد، اما در پس آن يك استراتژي جنايتكارانه نهفته است. ارتش در واقع از قتل هدفمند دشمنان اسرائيل با عبارت حملات پيشگيرانه هدفمند ياد مي‌كند و رژيم صهيونيستي به بهانه تامين امنيت و ترساندن دشمنان، اين جنايات را توجيه مي‌كند.
اين استراتژي با آغاز انتفاضه دوم در سال 2000 مورد توجه قرار گرفت و بين سال‌هاي 2001 تا 2004 شمار زيادي از رهبران بلندپايه سازمان‌هاي فلسطيني از جمله فتح و حماس به شهادت رسيدند. ارتش رژيم صهيونيستي در مارس 2004 احمد ياسين، رهبر نابينا و سالخورده و بيمار حماس را با شليك سه موشك به نوارغزه به شهادت رساند و يك ماه بعد همين سرنوشت در انتظار جانشين وي يعني عبدالعزيز رنتيسي بود. در جريان اين حملات، ده‌ها انسان بي‌گناه ديگر نيز كشته يا مجروح شدند.
ترديدي نبوده و نيست كه رژيم صهيونيستي پشت همه اين حملات با پهپادها، موشك‌ها و بالگرد‌ها بوده است، اما جزئيات آن براي دوستان و دشمنان اسرائيل پوشيده بود. حال و پس از سال‌ها، اداره سانسور نظامي اسرائيل اسنادي منتشر كرده كه نقش اين دولت در اين جنايت‌ها را علني مي‌سازد و مهم‌تر آن كه اسرائيل اعتراف مي‌كند ابوجهاد، معاون ياسر عرفات سال 1988 به دست كماندوهاي ويژه ارتش اسرائيل در تونس به قتل رسيده است.
اما داستان اين جنايت‌هاي هدفمند اسرائيل به دهه‌ها قبل و حداقل به سال 1956 بازمي گردد. در آن زمان يهوشافات هاركابي، رئيس اداره اطلاعات و امنيت ارتش اسرائيل دستور قتل همتاي مصري خود را در صحراي سينا يعني مصطفي حافظ صادر كرد. 
در آن زمان ارتش مصر از گروه‌هاي فلسطيني در نوارغزه براي حمله به اسرائيل پشتيباني مي‌كرد. مصطفي حافظ در جولاي 1956 به وسيله انفجار بمب پاكتي كه از طريق يكي از ماموران دوجانبه مصري به او تحويل داده شده بود، كشته شد. آن مامور نيز كه از محتواي پاكت اطلاعي نداشت، دو چشم خود را بر اثر اين انفجار از دست داد. تنها يك روز پس از آن، وابسته نظامي مصر در اردن به روشي كاملا مشابه كشته شد.



:: برچسب‌ها: ماسون , صهیونیست , ترور ,
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : دو شنبه 29 آبان 1391
آنچه باید از «یگان محرمانه 504» رژیم‌صهیونیستی دانست

 آنچه باید از «یگان محرمانه 504» رژیم‌صهیونیستی دانست




یگان «اطلاعات هوشمند بشری» که نام معروف‌تر آن در ارتش رژیم‌صهیونیستی «یگان 504» است، یگانی متشکل از نخبگان رژیم صهیونیستی در شعبه اطلاعات نظامی این رژیم موسوم به «امان» است.


به گزارش از دوهفته نامه اسرائیلی مدار سنتر، یگان «اطلاعات هوشمند بشری» که نام معروف‌تر آن در ارتش رژیم صهیونیستی «یگان 504» است، یگانی متشکل از نخبگان رژیم صهیونیستی در شعبه اطلاعات نظامی این رژیم موسوم به «امان» است.
ماموریت‌هایی که برعهده این یگان گذاشته شده مزدورگیری یا استخدام جاسوسان در ارتش‌ها و نیروهای نظامی و دولت‌ها و سازمان‌ها و نهادهای سراسر کشورهای جهان و از جمله کشورهای جهان عرب و به شکلی ویژه‌تر در میان فلسطینیان و لبنانی‌ها برای منافع رژیم صهیونیستی را دربرمی‌گیرد.
بخش دیگری از افراد این یگان مسئولیت تحقیق و بازجویی از اسرای فلسطینی و عرب را در زندان‌های رژیم صهیونیستی برعهده دارند.



:: برچسب‌ها: ماسون , صهیونیست , یگان 504 ,
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : دو شنبه 29 آبان 1391
رابطه ماسون و مایکروسایفت

 رابطه ماسون و مایکروسافت





مایکروسافت، بزرگ‌ترین شرکت کامپیوتری نرم‌افزار در سراسر دنیا است که در ۱۰ ماه اخیر به بالاترین حد سوددهی خود دست یافته است. این شرکت از طریق سرمایه‌گذاری‌های عظیم در حوزه نرم‌افزار توانسته به کارتلی قدرتمند در دنیای کامپیوتر تبدیل شود، ولی در پس پرده این موفقیت همواره رازهایی نهفته که از چشم مردم دنیا پنهان مانده است.
ماهیت مالکین واقعی این امپراطوری بزرگ همواره مورد سوال بوده و ابهامات زیادی را به دنبال داشته است. ریشه دستاوردهای بزرگ این شرکت را باید در جای دیگری جستجو کرد: 

فراماسونری، فرقه شیطان

فرقه فراماسونری در قرن ۱۵ میلادی توسط شوالیه‌های معبد در قلب اروپا شکل گرفت. هدف اصلی این فرقه ترویج مناسک و آیین‌های شیطان‌پرستی در بین مردم و کنار گذاشتن خدا از تمامی جنبه‌های زندگی است. سرکرده‌های این فرقه از بدو تاسیس به دنبال نفی خدا بوده و همواره درصدد برقراری رابطه با موجودات ماوراءالطبیعه و استفاده از قدرت آن‌ها بوده‌اند. در طول تاریخ فرامانوسری از نمادگرایی استفاده وسیعی نموده و با نفوذ در تمامی دولت‌ها قدرتی باورنکردنی در سراسر جهان به‌دست آورده است.



فراماسون‌ها و تاسیس شرکت مایکروسافت


از دهه ۱۹۳۰ تا ۱۹۸۰ میلادی کتاب‌هایی پیرامون فراماسونری و آیین‌های مختلف این فرقه منتشر شد. انتشار این کتاب‌ها باعث شد تا عوامل اصلی این فرقه ساختار کلی آن را تغییر داده و از نمادهای جدید استفاده کنند. بنابراین یکی از این نمادها به شکل شرکت مایکروسافت پدیدار شد.
هفت در این فرقه نماد بسیار مقدسی بوده و نشانه تکامل وجود است. به باور این فرقه، عدد هفت پلی است از درون انسان به جهان خارج. لژهای فراماسونری از هفت نفر تشکیل شده است. در این فرقه، برای رسیدن به اولین لژ باید از هفت مرحله ابتدایی عبور کرد.

دنباله ۷پر آرم مایکروسافت که نمادی فراماسونری است
 

در محوطه اصلی این شرکت ساختمانی مخفی به نام ساختمان شماره ۷ وجود دارد که پنج ضلعی بوده و نماد ستاره پنج‌پر صهیون است. آرم اولیه این شرکت دارای هفت مربع کوچک در هر ردیف بوده است.
در وب‌سایت مایکروسافت نقشه‌هایی از برنامه توسعه فضای این شرکت از سال ۲۰۰۶ وجود دارد.



:: برچسب‌ها: اسراییل , صهیون , مایکروسافت ,
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : یک شنبه 14 آبان 1391
نمای کعبه از داخل برج ماسونی

 نمای کعبه از داخل برج ماسونی 











برج ساعت هتل ساخته‌شده بر اساس معماری شیطانی ابلیسک(
 obelisk) که توسط "لرد فاستر" ماسون بلندپایه غربی طراحی شده و شامل هتل و مجتمع بزرگ تجاری و اداری است، مدتی است بر مسجدالحرام سایه افکنده است. 

+
اینکه 




از نظر فرقه‌های شیطانی و طرّاحان نظم نوین جهانی، سال 2012 م. سال شروع نظم نوین دنیوی است.
در این سال کعبه در سایة نمادهای شیطانی ابراج البیت قرار خواهد گرفت.




|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : یک شنبه 14 آبان 1391
گزارش هاآرتص از تن‌فروشی زنان اسرائیلی به دلایل اقتصادی

   خودفروشی برای حفظ کانون خانواده! 

 


تلويزيون رژيم صهيونيستي به تازگي با پخش گزارشي تکان دهنده از وضعیت اجتماعی سرزمين هاي اشغالي و گسترش پديده روسپيگري در آن اذعان کرد: بسياري از زنان اسرائيلي كه به اين پديده شوم روي مي آورند، تحصيلكرده و داراي مدارك دانشگاهي و حتي معلمانی هستند كه شرايط ناگوار معيشتي، آنها را ناچار به ورود به اين عرصه كرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، روزنامه صهیونیستی هاآرتص در تحلیلی پیرامون این پدیده نوشت: برخي از اين زنان اين شغل را "شغلي شريف" مي دانند، زيرا معتقدند با اين كار مانع از فروپاشي كانون خانواده به علت انباشت بدهی ها مي شوند! نکته قابل توجه در این گزارش آن است كه زنان مورد اشاره، از طبقه متوسط جامعه اسرائيل هستند، نه طبقه فقير.
يكي از اين زنان كه 35سال دارد و معلم ، متاهل و صاحب سه فرزند است، مي گويد: "من 10 سال است كه به اين كار مشغول شده ام. زماني كه به اين كار روي آوردم، خانواده ام غرق در بدهي بود و من از ترس از دست دادن خانواده ام، با دیدن آگهی استخدام برای چنین شغلی، تن به اين كار دادم".
وي مي افزايد: همسرم از كار من اطلاع دارد و با اين پديده به عنوان يك شغل برخود مي كند و احساسش این است كه برای خانواده فداكاري مي كنم.
زن جوان 25 ساله اي نيز كه در بازار بورس كار مي كند، در اين خصوص گفت: روسپيگري را از 9سال پيش به علت مشكلات اقتصادي و با اطلاع همسرش، شروع كرده است.
يك زن داراي تحصيلات عالي نيز كه به اين حرفه روي آورده است، مي گويد: او و همسرش علاقه بسيار زیادی به هم دارند و همسرش از كارش آگاه است و كار او را تلاش براي حفظ اركان خانواده و يك "كارفرهنگي جديد" مي داند.
اما زن معلمي كه گرفتار اين پديده شوم شده است، اين اقدام را تن فروشي به خاطر خود و خانوده اش مي داند.
اين گزارش در پايان با اشاره به ساختار عجيب و غريب جامعۀ اسرائيل، آن را دنياي انحطاط اخلاقي براي حل مشكلات اقتصادي خانواده هاي اسرائيلي عنوان مي كند و افزايد: دولت ماليات ها را افزايش مي دهد و خانواده ها براي تامين اين هزينه ها به شيوه هاي عجيب و غريب روي مي آورند



:: برچسب‌ها: اسراییل , صهیونیست , خود فروشی , کانون , خانواده , اقتصاد , مشکلات ,
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : دو شنبه 1 آبان 1391
معرفی جامعه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی

                                                  از سوی وزارت اطلاعات منتشر شد

معرفی جامعه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی 
 


 

نقل قول:
وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی در گزارشی به معرفی جامعه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی پرداخته است.



بنابر این گزارش،‌آشنایی با نحوه شکل‌گیری، اقدامات، روش‌ها و تاریخچه سازمان‌های اطلاعاتی می‌تواند در برنامه‌ریزی‌های ضد‌اطلاعاتی برای مقابله با اقدامات و نفوذ آنها در ارگان‌های کشور مورد استفاده قرار گیرد. از این رو شناخت سازمانهای اطلاعاتی و ضد اطلاعاتی رژیم صهیونیستی موجب اشراف اطلاعاتی مناسب در داخل کشور شده و از این طریق می توان به شیوه های مقابله با آن پرداخت.



:: برچسب‌ها: اسراییل , صهیونیست , اطلاعات , وزارت اطلاعات ,
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : دو شنبه 1 آبان 1391
بارکد محصولات اسرائیل !!!

 بارکد محصولات اسرائیل !!!

عزیزان ؛ میدانید اجناسی که خریداری میکنید برای چه کشور هایی هستند؟

یکی از کشورهایی که محصولاتشو نباید بخریم همان رژیم اسراییل اشغالگر مي باشد!


حالا امروز میخوام یک مطلبی را به شما نشان دهم تا براحتی بتوانید تشخیص دهید که جنس خریداری شما اسراییلی هست یا خیر!

اگر بار کد های محصول خریداری خود را مشاهده نمایید؛ ۳ رقم اول آن اگر ۷۲۹ بود ؛براحتی متوجه میشوید که این محصول اسراییل میباشد؛ به اینگونه که در تصویر مشاهده مینمایید:






:: برچسب‌ها: اسراییل , صهیون , بارکد , محصولات ,
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : یک شنبه 23 مهر 1391
امام موسی صدر :اسرائیل شر مطلق است.

  سرگذشت فلسطين مملو از رويدادهاي ناگوار بسياري است. به گونه‌اي كه پايه و اساس نابساماني‌هاي امروز سرزمين فلسطين، به يك معنا، ريشه در ادعاهاي تاريخي آن، آن هم تاريخي به درازاي دو هزار سال پيش از ميلاد دارد.
صهيونيسم اعلام مي‌دارد كه نماينده قريب پانزده ميليون يهودي دنياي امروز است! آنان بر اين باورند كه يهوديان امروز از همان نژاد بني‌اسراييل‌ هستند كه حدود هزار و سيصد سال پيش از ميلاد مسيح وارد سرزمين فلسطين شده‌اند. همچنين بر اين رأي‌اند كه اين نسل پراكنده و دربدر، صاحب سرزمين فلسطين است و مي‌بايست در آنجا گرد هم آيند و زمينه را براي ظهور منجي عالم بشريت (ماشيح) آماده نمايند. به زعم آنان «ماشيح» در فلسطين ظهور مي‌كند و با تكيه بر قدرت يهود، دنيا را در اختيار مي‌گيرد. اكنون با نگاه به اهميت تاريخ سرزمين فلسطين، سرفصل‌هاي اصلي آن مورد اشاره قرار مي‌گيرد. بديهي است كه پرداختن به هر بند، خود، مجالي نو و دفتري تازه را خواهان است.



:: برچسب‌ها: اسراییل , صهیون , موسی صدر ,
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : شنبه 15 مهر 1391
تو آنان را متحد مى‏ بينى ولى دلهايشان پراكنده است

 

تو آنان را متحد مى‏ بينى ولى دلهايشان پراكنده است



بسم الله الرحمن الرحیم

یکی از تاسف بار ترین جهالت هایی که این بار نه بر غیر مسلمانان بلکه بر معتقدان به قرآن عزیز سایه افکنده،نگاه غیر راهبردی و غیر استراتژیک به آیات این کتاب شریف است.

معتقدم اصولی ترین استراتژی ها و حتی تاکتیک ها در تمام موارد و علی الخصوص حوزه مطالعاتی بنده یعنی دشمن شناسی در قرآن موجود است.

و حقا که تعریف قرآن از خود با عنوان "وَ نَزَّلْنا عَلَيْكَ الْكِتابَ تِبْياناً لِكُلِّ شَيْ‏" جداً برازنده است.

هیچ گاه معنای واقعی این آیه شریف را اینگونه درک نکرده بودم که حوادث اخیر در فلسطین اشغالی آن را برایم نمایان ساخت:

لا يُقاتِلُونَكُمْ جَميعاً إِلاَّ في‏ قُرىً مُحَصَّنَةٍ أَوْ مِنْ وَراءِ جُدُرٍ بَأْسُهُمْ بَيْنَهُمْ شَديدٌ تَحْسَبُهُمْ جَميعاً وَ قُلُوبُهُمْ شَتَّى ذلِكَ بِأَنَّهُمْ قَوْمٌ لا يَعْقِلُونَ (سوره حشر آیه 14)

ترجمه: اينها (یهودیان) دسته جمعى با شما نمى‏ جنگند مگر در داخل قريه ‏هاى محكم و يا از پس ديوارها(خود را پنهان سازند). شجاعتشان بين خودشان شديد است تو آنان را متحد میبینی ولى دلهايشان پراكنده است و اين بدان جهت است كه مردمى بى‏ تعقل هستند.

گفتنی است استفاده از فعل مضارع در ادبیات عرب نشان از استمرار دارد.

می بینیم قرآن بسیار روان و صریح از این سخن می گوید که یهودیان قدرت نبرد مستقیم ندارند و خودشان را پشت دیوار های بلند مخفی می کنند. و با اینکه شما در ظاهر فکر میکنی آن ها با هم متحدند ، در واقع این طور نیست و آنها با هم اختلافات جدی دارند و دلهایشان پاره پاره است (و برای تو اینگونه وانمود می کنند که با هم مشکل و اختلافی ندارند).

شاید این آیه تفسیری دقیق از اوضاع کنونی رژیم صهیونیستی باشد.

رژیم سفاکی که داعیه نبرد دارد و داعیه اینکه پنجمین ارتش قدرتمند دنیا است ، لیکن در میدان جنگ شجاعتی از او نمی بینی که هیچ ، اگر از ترس رسوخ کرده در قلبش با خبر باشی وانمود سازی هایش را جدی نمی گیری ،در نبردی همچون جنگ 33 روزه با تعدادی کم و نیرویی اندک با نعره های حیدری به فرار وادارش می کنی.

رژیمی که از ترس نیرو های مقاومت فلسطینی و لبنانی خود را پشت دیوار های حائل مخفی کرده و حالا باید اندیشه نیل تا فرات را در درون دیوار های بلندی که دور تا دور خود کشیده است به نظاره بنشیند.





"ساخت دیوار حائل در مرز های فلسطین اشغالی و شهرک های صهیونیستی"



:: برچسب‌ها: اسراییل , صهیون , دیوار , اقصی , مسجد ,
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : شنبه 15 مهر 1391

 وقتی شریعتی با مقاله یک روشنفکر در باره اسرائیل غیرتی می شود


پیش نوشت: جوابیه تند دکتر شریعتی به مقاله داریوش آشوری در مجلۀ فردوسی (46/4/20) بسیار مفصل است. تنها بخشی از آن را به مناسبت ایام (روز جهانی قدس) انتخاب کرده‌ام که در آن هم موضع شریعتی درباره فلسطین و اسرائیل معلوم می‌شود و هم موضعش درباره روشنفکران خود فروخته‌ای که عقل و منطق و انسانیت و حتی ایرانیت را هم می‌فروشند تا سخنی خوشایند اربابان غربی خود بگویند و نواله ای جلوی آنها بیندازند. اگر دقت کنید می بینید تصویری که دکتر از داریوش آشوری و موضعگیریهایش به دست می دهد، چقدر شبیه برخی روشنفکران خودفروخته و وطن فروش همین روزهای ماست؛ تصادفاً !



:: برچسب‌ها: اسراییل , صهیون , دکتر , شریعتی ,
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : شنبه 15 مهر 1391
جشن پوریم؛ رقص یهود در هولوکاست ایرانیان + تصاویر و فیلم

 از جشن پوریم یهودیان چه می دانید؟ هولوکاست واقعی را یهودیان در کجا و علیه چه کسانی اجرا کردند؟ آیا از کشتار ده ها هزار ایرانی به دست یهودیان اطلاعی دارید؟ آیا روز "13 به در" نوروز و خروج از خانه ها ریشه در قتل عام ایرانیان باستان دارد؟ با گزارش ویژه مشرق از پایکوبی صهیونیست ها در سالروز کشتار ایرانیان همراه شوید...

گروه گزارش های ویژه مشرق: جشن «پوریم» یکی از سنت‌های قدیمی قوم یهود است که در دهه‌های اخیر و پس از تشکیل رژیم جعلی اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی، رنگ و بوی متفاوتی به خود گرفته است. این به اصطلاح جشن که همزمان با سیزدهمین روز از سال جدید خورشیدی برگزار می‌شود، در حقیقت جشن و پایکوبی بر خون ده‌ها هزار نفر از مردم ایران است که با توطئه و دسیسه دو یهودی نفوذی در دربار خشایارشاه کشته شدند.



 

نتانیاهو در جشن پوریم - 1999


:: برچسب‌ها: اسراییل , صهیون , یاهو ,
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : شنبه 15 مهر 1391
جهنم حزب الله برای اسراییل|متجاوزینی که تکه بزرگشان، گوششان شد+عکس

 

جهنم حزب الله برای اسراییل/
متجاوزینی که تکه بزرگشان، گوششان شد + عکس



با انفجار مهیب چهار بمب، در همان لحظه اول جناب سرهنگ "یوسی گوراکین"، فرمانده گروه به همراه تعدادی دیگر از کماندوهای همراه در دم کشته و تعداد دیگری نیز مجروح شدند.



مشرق- 5 سپتامبر ۱۹۹۷، ساعت ۰۰:۱۰ بامداد، یک تیم ۱۶ نفره از کماندوهای دریایی ارتش اسراییل موسوم به "شیطت ۱۳" برای انجام عملیاتی که آن را "سرود سپیدار" نام گذاشته بودند، از طریق بندر صور وارد خاک لبنان شده و به روستای انصاریه می‌روند.
آنها ماموریت داشتند چند تن از فرماندهان مقاومت اسلامی را ربوده و با خود به سرزمین های اشغالی ببرند؛ ماموریتی که البته برای آنها بسیار گران تمام شد.






کروکی ورود کماندوهای اسراییل به جهنم انصاریه
۱- دریای مدیترانه ۲- گروه چهارم از نیروهای مقاومت
۳- جاده صیدا - صور ۴- گروه سوم از نیروهای مقاومت
۵- گروه اول از نیروهای مقاومت ۶- گروه دوم از نیروهای مقاومت
۷- به طرف روستای لوبیه ۸- به طرف باغ پرتقال


کماندوهای کارکشته صهیونیست هنوز سه کیلومتر از راه را طی نکرده بودند که خود را در میانه کمینی یافتند که رزمندگان حزب‌الله برای آنها تدارک دیده بودند.
سفره ای که مجاهدان حزب الله رای صهیونیستها تدارک دیدند، شامل 4 بمب قوی در مسیر آنها بود.






کروکی نبرد
۱- کماندوهای ارتش اسراییل ۲- جاده خاکی
۳- باغ لیمو ۴- باغ لوبیه
۵- مین های قدرتمند ۶- به طرف روستا (انصاریه)



با انفجار مهیب این چهار بمب، در همان لحظه اول جناب سرهنگ "یوسی گوراکین"، فرمانده گروه به همراه تعدادی دیگر از کماندوهای همراه در هم کشته و تعداد دیگری نیز مجروح شدند.




۱۲ نفر از تیم کمادویی ۱۶ نفره اسراییل که تو نبرد انصاریه به هلاکت رسیدند.
شماره۱۱، سرهنگ "یوسی گوراکین"، فرمانده گروه است



:: برچسب‌ها: اسراییل , صهیون ,
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : شنبه 15 مهر 1391

تعداد صفحات : 9
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد