آیا فراماسونری و صهیونیسم یکی هستند؟

 آیا فراماسونری و صهیونیسم یکی هستند؟




 

 
 
 
بسیاری در جهان فراماسونری و صهیونیسم را یکی می‌دانند، اما آیا واقعا چنین است یا این که این گفته ادعایی بیش نیست، در این مقاله تلاش شده با استناد به تاریخ به ادعای فوق پاسخ گفت این که باید این گفته را پذیرفت یا رد کرد.

برخی معتقدند، افکار و اعتقاداتی که بر محافل فراماسونری حاکمیت داشته، بسان همان افکار و اندیشه‌هایی است که بر سازمان‌های صهیونیستی کنونی حاکم است، به همین دلیل هنگام صحبت از فراماسونری و صهیونیسم از دوره‌ها و مراحلی سخن می‌گویند که بر هر دو سازمان گذشته و از آنجا که مرحله اول تشکیل این دو سازمان ریشه در دوران بسیار گذشته دارد و از موضوع بحث ما خارج است، سخن را از زمان آغاز نشو و نمای این دو سازمان در تاریخ معاصر شروع می‌کنیم.



:: برچسب‌ها: فراماسونی , صهیونیست , ,
|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : دو شنبه 29 آبان 1391
ترور؛ ماهيت اصلي رژيم صهيونيستي

 اعتراف صريح اسرائيل به ترور ابوجهاد يک بار ديگر پرده از ماهيت اين رژيم برداشت

ترور؛ ماهيت اصلي رژيم صهيونيستي

عبارت «حملات پيشگيرانه هدفمند» در زبان رسمي عبارتي معمولي به نظر مي‌آيد، اما در پس آن يك استراتژي جنايتكارانه نهفته است. ارتش در واقع از قتل هدفمند دشمنان اسرائيل با عبارت حملات پيشگيرانه هدفمند ياد مي‌كند و رژيم صهيونيستي به بهانه تامين امنيت و ترساندن دشمنان، اين جنايات را توجيه مي‌كند.
اين استراتژي با آغاز انتفاضه دوم در سال 2000 مورد توجه قرار گرفت و بين سال‌هاي 2001 تا 2004 شمار زيادي از رهبران بلندپايه سازمان‌هاي فلسطيني از جمله فتح و حماس به شهادت رسيدند. ارتش رژيم صهيونيستي در مارس 2004 احمد ياسين، رهبر نابينا و سالخورده و بيمار حماس را با شليك سه موشك به نوارغزه به شهادت رساند و يك ماه بعد همين سرنوشت در انتظار جانشين وي يعني عبدالعزيز رنتيسي بود. در جريان اين حملات، ده‌ها انسان بي‌گناه ديگر نيز كشته يا مجروح شدند.
ترديدي نبوده و نيست كه رژيم صهيونيستي پشت همه اين حملات با پهپادها، موشك‌ها و بالگرد‌ها بوده است، اما جزئيات آن براي دوستان و دشمنان اسرائيل پوشيده بود. حال و پس از سال‌ها، اداره سانسور نظامي اسرائيل اسنادي منتشر كرده كه نقش اين دولت در اين جنايت‌ها را علني مي‌سازد و مهم‌تر آن كه اسرائيل اعتراف مي‌كند ابوجهاد، معاون ياسر عرفات سال 1988 به دست كماندوهاي ويژه ارتش اسرائيل در تونس به قتل رسيده است.
اما داستان اين جنايت‌هاي هدفمند اسرائيل به دهه‌ها قبل و حداقل به سال 1956 بازمي گردد. در آن زمان يهوشافات هاركابي، رئيس اداره اطلاعات و امنيت ارتش اسرائيل دستور قتل همتاي مصري خود را در صحراي سينا يعني مصطفي حافظ صادر كرد. 
در آن زمان ارتش مصر از گروه‌هاي فلسطيني در نوارغزه براي حمله به اسرائيل پشتيباني مي‌كرد. مصطفي حافظ در جولاي 1956 به وسيله انفجار بمب پاكتي كه از طريق يكي از ماموران دوجانبه مصري به او تحويل داده شده بود، كشته شد. آن مامور نيز كه از محتواي پاكت اطلاعي نداشت، دو چشم خود را بر اثر اين انفجار از دست داد. تنها يك روز پس از آن، وابسته نظامي مصر در اردن به روشي كاملا مشابه كشته شد.



:: برچسب‌ها: ماسون , صهیونیست , ترور ,
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : دو شنبه 29 آبان 1391
آنچه باید از «یگان محرمانه 504» رژیم‌صهیونیستی دانست

 آنچه باید از «یگان محرمانه 504» رژیم‌صهیونیستی دانست




یگان «اطلاعات هوشمند بشری» که نام معروف‌تر آن در ارتش رژیم‌صهیونیستی «یگان 504» است، یگانی متشکل از نخبگان رژیم صهیونیستی در شعبه اطلاعات نظامی این رژیم موسوم به «امان» است.


به گزارش از دوهفته نامه اسرائیلی مدار سنتر، یگان «اطلاعات هوشمند بشری» که نام معروف‌تر آن در ارتش رژیم صهیونیستی «یگان 504» است، یگانی متشکل از نخبگان رژیم صهیونیستی در شعبه اطلاعات نظامی این رژیم موسوم به «امان» است.
ماموریت‌هایی که برعهده این یگان گذاشته شده مزدورگیری یا استخدام جاسوسان در ارتش‌ها و نیروهای نظامی و دولت‌ها و سازمان‌ها و نهادهای سراسر کشورهای جهان و از جمله کشورهای جهان عرب و به شکلی ویژه‌تر در میان فلسطینیان و لبنانی‌ها برای منافع رژیم صهیونیستی را دربرمی‌گیرد.
بخش دیگری از افراد این یگان مسئولیت تحقیق و بازجویی از اسرای فلسطینی و عرب را در زندان‌های رژیم صهیونیستی برعهده دارند.



:: برچسب‌ها: ماسون , صهیونیست , یگان 504 ,
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : دو شنبه 29 آبان 1391
گزارش هاآرتص از تن‌فروشی زنان اسرائیلی به دلایل اقتصادی

   خودفروشی برای حفظ کانون خانواده! 

 


تلويزيون رژيم صهيونيستي به تازگي با پخش گزارشي تکان دهنده از وضعیت اجتماعی سرزمين هاي اشغالي و گسترش پديده روسپيگري در آن اذعان کرد: بسياري از زنان اسرائيلي كه به اين پديده شوم روي مي آورند، تحصيلكرده و داراي مدارك دانشگاهي و حتي معلمانی هستند كه شرايط ناگوار معيشتي، آنها را ناچار به ورود به اين عرصه كرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، روزنامه صهیونیستی هاآرتص در تحلیلی پیرامون این پدیده نوشت: برخي از اين زنان اين شغل را "شغلي شريف" مي دانند، زيرا معتقدند با اين كار مانع از فروپاشي كانون خانواده به علت انباشت بدهی ها مي شوند! نکته قابل توجه در این گزارش آن است كه زنان مورد اشاره، از طبقه متوسط جامعه اسرائيل هستند، نه طبقه فقير.
يكي از اين زنان كه 35سال دارد و معلم ، متاهل و صاحب سه فرزند است، مي گويد: "من 10 سال است كه به اين كار مشغول شده ام. زماني كه به اين كار روي آوردم، خانواده ام غرق در بدهي بود و من از ترس از دست دادن خانواده ام، با دیدن آگهی استخدام برای چنین شغلی، تن به اين كار دادم".
وي مي افزايد: همسرم از كار من اطلاع دارد و با اين پديده به عنوان يك شغل برخود مي كند و احساسش این است كه برای خانواده فداكاري مي كنم.
زن جوان 25 ساله اي نيز كه در بازار بورس كار مي كند، در اين خصوص گفت: روسپيگري را از 9سال پيش به علت مشكلات اقتصادي و با اطلاع همسرش، شروع كرده است.
يك زن داراي تحصيلات عالي نيز كه به اين حرفه روي آورده است، مي گويد: او و همسرش علاقه بسيار زیادی به هم دارند و همسرش از كارش آگاه است و كار او را تلاش براي حفظ اركان خانواده و يك "كارفرهنگي جديد" مي داند.
اما زن معلمي كه گرفتار اين پديده شوم شده است، اين اقدام را تن فروشي به خاطر خود و خانوده اش مي داند.
اين گزارش در پايان با اشاره به ساختار عجيب و غريب جامعۀ اسرائيل، آن را دنياي انحطاط اخلاقي براي حل مشكلات اقتصادي خانواده هاي اسرائيلي عنوان مي كند و افزايد: دولت ماليات ها را افزايش مي دهد و خانواده ها براي تامين اين هزينه ها به شيوه هاي عجيب و غريب روي مي آورند



:: برچسب‌ها: اسراییل , صهیونیست , خود فروشی , کانون , خانواده , اقتصاد , مشکلات ,
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : دو شنبه 1 آبان 1391
معرفی جامعه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی

                                                  از سوی وزارت اطلاعات منتشر شد

معرفی جامعه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی 
 


 

نقل قول:
وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی در گزارشی به معرفی جامعه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی پرداخته است.



بنابر این گزارش،‌آشنایی با نحوه شکل‌گیری، اقدامات، روش‌ها و تاریخچه سازمان‌های اطلاعاتی می‌تواند در برنامه‌ریزی‌های ضد‌اطلاعاتی برای مقابله با اقدامات و نفوذ آنها در ارگان‌های کشور مورد استفاده قرار گیرد. از این رو شناخت سازمانهای اطلاعاتی و ضد اطلاعاتی رژیم صهیونیستی موجب اشراف اطلاعاتی مناسب در داخل کشور شده و از این طریق می توان به شیوه های مقابله با آن پرداخت.



:: برچسب‌ها: اسراییل , صهیونیست , اطلاعات , وزارت اطلاعات ,
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : دو شنبه 1 آبان 1391
ابزار تبلیغاتی جدید در دست فراماسون ها

 

بمب تبلیغات در جهان :

پپسی روی کره ماه

لوگوی پپسی را شامگاه 5 ژوئن در آسمان خاورمیانه روی کره ی ماه مشاهده نمایید !

به گزارش نیو نیوز بالاخره پس از مدتها شرکت پپسی توانست طرح تبلیغاتی خود برای تاباندن لوگوی پپسی بر روی کره ماه را که با مخالفت سازمان محیط زیست ملل متحد یو.اِن.ئی.پی مواجه بود را به مرحله ی اجرا برساند .

بر اساس این برنامه اولین پروژه ی آزمایشی تابش نور بر سطح کره ی ماه در تاریخ 5 ژوئن 2012 (16 خرداد 91) در منطقه خاور میانه که شرایط مناسب تری را برای انجام این کار دارا میباشد انجام خواهد شد .

زمان دقیق این پدیده ی غیرطبیعی و جالب شامگاه شانزدهم خرداد به وقت ایران در ساعت 23:30 دقیقه است که در سرتاسر ایران نیز به صورت کامل قابل رویت خواهد بود . مدت تابش احتمالا تنها حدود 15 دقیقه به طول خواهد انجامید .

در صورت موفقیت کامل پروژه ،این طرح تبلیغاتی به صورت رسمی در نقاط دیگر جهان توسط شرکت پپسی و احتمالا دیگر غول های عرصه ی تجارت جهانی اجرا خواهد


|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : دو شنبه 5 تير 1391
سوزاندن یهودیان در کوره و تهیه صابون از چربی آنها + عکس و فیلم

 

سوزاندن یهودیان در کوره و تهیه صابون از چربی آنها + عکس و فیلم


از افسانه بافی یهودیان چه می دانید؟ آیا داستان صابون یهودی را شنیده اید؟ آیا هیتلر یهودیان را در کوره ها می سوزاند و از چربی آنها صابون تهیه می کرد؟ آیا می دانید صابون یهودی زمانی یکی از اجزای اصلی داستان سرایی هولوکاست بود؟ چرا دیگر راجع به صابون انسانی چیزی نمی شنویم؟ برای رازگشایی از این سوالات با گزارش ویژه مشرق همراه شوید...
مشرق- يكي از رسواترين داستانهاي مربوط به هولوكاست اين است كه آلمانها با استفاده از اجساد قربانيان خود صابون توليد مي كردند. 

هر چند دروغ بودن ادعاي مشابهي در جريان جنگ جهاني اول به نام صابون انسانی بلافاصله به اثبات رسيد ولی همان ادعا طي جنگ جهاني دوم از سوی یهودیان و صهیونیست ها احيا و مورد قبول قرار گرفت. 



صابونی که ادعا می شود نازیها از چربی یهودیان سوزانده شده ساخته اند



:: برچسب‌ها: یهودیان , سوزاندن , صابون , اسرییل ,
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : دو شنبه 5 تير 1391
گوگل؛ مأمنی برای صهیونیسم

 

گوگل؛ مأمنی برای صهیونیسم



در سال 2008م.، سرگئی برین به همراه مؤسسان چند کمپانی بزرگ اینترنتی دیگر توسط سران اسراییل برای شرکت در کنفرانس بین‌المللی «اورشلیم» و به مناسبت جشن شصتمین سال تأسیس رژیم اشغالگر قدس به اسراییل دعوت می‌شود.موضوع این کنفرانس بررسی آینده‌ی تکنولوژی در جهان و تأثیر آن بر جامعه‌ی یهود بود... 

 



:: برچسب‌ها: گوگل , اسرییل , ماسونی ,
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : دو شنبه 5 تير 1391
واردات روش‌های مبارزه تبلیغاتی و سرکوب از اسرائیل

 

واردات روش‌های مبارزه تبلیغاتی و سرکوب از اسرائیل

ژائوپینگ در ملاقات اخیر گفت که واحد سخنگویی وزارت دفاع اسرائیل بسیار موثر و به روز عمل می‌کند به ویژه در مواقع اضطراری. با گسترش شورش‌ها در سراسر چین، در مواقع اضطراری، احتمال استقرار "هاسبارای اسرائیل" در چین افزایش می یابد و پذیرش ابزارهای تکنولوژی امنیتی اسرائیل توسط چین به معنی پاسخ به شورش‌ها به سبک اسرائیلی خواهد بود!
ملاقات ماه اکتبر بنیاهو و هیات نمایندگی روابط عمومی اسرائیل از چین منجر به ملاقات مارس 2010 ژائوپینگ و هیات نمایندگی نخست وزیر چین به اسرائیل شد. این سفر برای فراگیری تجربیات اسرائیل در طول جنگ دوم لبنان و عملیات "کاست لید" بود. این هیات همچنین از مدرسه وزارت دفاع اسرائیل و سیستم آموزش رسانه‌ای و روشهای یکپارچگی میان اظهارات و طرح‌های عملیاتی بازدید کرد.
افزایش شورش‌ها در چین و تبت، همراه با افزایش تلاش‌های اقتصادی و سیاسی چین در خارج از مرزها، باعث افزایش توجهات رسانه‌ای به حقوق جمعی و شرایط کارگران، ایغورها و تبتی‌ها شده است. علاوه برآن بحران‌های تاریخی رایج، چین را به یک کشور ضعیف در زمینه آزادی‌های مدنی تبدیل کرده است. مطالعات چین در مورد "هاسبارای" اسرائیل، چین را از نظر ایدئولوژیکی با تلاش‌های مداوم ثبات ساز عجین کرده است.
این مقاله همچنین متذکر می‌شود که اگرچه تمرکز آموزش‌ها بر ارائه ابزارهای لازم به پلیس چین برای مقابله با تروریست‌ها بود اما آنها همچنین چگونگی مقابله با اعتراضات مدنی را نیز یاد گرفتند. هزاران هزار فلسطینی معترض، شبه نظامیان، آشوب‌ها و نافرمانی‌های مدنی اسرائیل را به یک دولت با تجربه و بیرحم در زمینه مقابله با شورش‌ها تبدیل کرده است.



:: برچسب‌ها: اسراییل ,
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : دو شنبه 5 تير 1391
راشل کوری: مامان! من هنوزم دوس دارم برقصم

 

توصیه میکنم حتما مطالعه بفرمایید:

راشل کوری: مامان! من هنوزم دوس دارم برقصم + گزارش جامع فیلم و تصاویر


در ۲۵ اسفد، سالگرد شهادت خانم راشل کوری، آیا کسی هست که از عظمت وی یاد کند؟ برایش بورس تحصیلی تعریف کند، خیابان یا میدانی را به نامش متبرک کند، به فکر ساختن مستندی باشد، در جلوی صدا و سیما به خاطر سانسور وی، تجمعی بکند یا ...؟ 



:: برچسب‌ها: راشل کوری ,
|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : دو شنبه 27 فروردين 1391